פוליאוריתן - על החומר

תרכובת הפוליאוריתן הינו פולימר תרמוסטי המורכב בתהליך של תגובה אקסותרמית. במסגרת תהליך הפילמור נוצרת תגובה כימית בין מולקולות מקבוצת OH לבין מולקולות מקבוצת NCO. הפוליאוריתן הינו חומר שנעשים בו שימושים רבים, לכן ניתן להתאים אותו לצרכי הלקוח על ידי התאמת הדחיסות, הצבע, ההולכה חשמלית והקשיחות של הפולימר.

בין המוצרים המופקים מחומר הפוליאוריתן ניתן למצוא תוצרים מוגמרים מוצקים בעלי רמת גמישות נמוכה ולעומת זאת תוצרים אלסטיים בעלי רמת גמישות גבוהה. תעשיות שונות עושות שימוש בפוליאוריתן כגון התעשייה הצבאית, בנייה,  רהיטים ואף תעשיית ייצור חלקי רכב.

אנו בחברת פוליאול ישראל בע"מ מייצרים את המרכיבים המדוייקים של הפוליאוריתן כך שהמוצר הסופי יתאים לצרכים שלכם בצורה מלאה. כנציגים הבלעדיים בישראל של חברת GRACO הבינלאומית, החברה מובילה במיכון מתאים  ליציקת והתזת פוליאוריתן, הייצור והיישום שלנו נעשה בצורה המקצועית ביותר לפי סטנדרטים גבוהים.

אודות להתאמה המלאה בין צרכי הלקוח לבין התהליך ייצור פוליאוריתן - כל תוצר סופי עומד בדרישות של הלקוח בצורה מושלמת. גם את תהליך היישום של הפוליאוריתן ניתן לבצע בצורה המותאמת לצרכי הלקוח כולל יצירת יציקה או הזרקת, ריסוס ומריחה של הפוליאוריתן.

אחד היתרונות המרכזיים של הפוליאוריתן הינו שהפולימר נוצר בתהליך שהינו יחסית חסכוני ולפי כך מציע ערך גבוה פר מחיר נמוך. יתרון נוסף של הפוליאוריתן הוא רמת הבידוד הגבוהה שהוא מספק. ניתן להשתמש בפוליאוריתן כאשר דרוש  בידוד אפקטיבי בפרויקטים של בנייה או בייצור מוצרים המצריכים בידוד,לעומת כושר הבידוד של חומרי בניין אחרים, פוליאוריתן מספק בידוד גבוה במיוחד לעומת חומרי בנייה אחרים המספקים רמת הבידוד הנמוכה באופן משמעותי מרמת הבידוד על ידי פוליאוריתן .
אצלנו תמצאו מגוון סדרות של פוליאוריתן בעלות תכונות שונות של בידוד.

אנו עומדים לרשותכם  להתאמה המושלמת של מערכת פוליאוריתן המתאימה לצרכים שלך!.

Reactor-E-10

Reactor E-10

Reactor A-20

Reactor A-20

אקדח התזה מסוג Fushion

Reactor E-XP2

Reacter H-40

Reactor H-40

אקדח התזה מסוג Fushion

אקדח התזה מסוג FUSION